Forum.classicmt2.pl

Panel


Zawartość

Forum
Profil Użytkownika
Classicmt2.pl na Facebook'u
Avatar użytkownika neonomc2

Użytkownik nie ustawił jeszcze żadnego statusu.

neonomc2

Dołączył: Ostatnia wizyta:

neonomc2 posiada 18 napisanych postów:

neonomc2
TOP 1 ŻAL +9 52% sr
Użytkownik GeraldZRivii, 2019-02-11 00:44:00 napisał:

Z tego co pamiętam był to żal należący do mojego lidera Lipkeek69 z Gildi DarkAngels 😀



Tak, kupił go i miał go z tydzień
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
Google
neonomc2
Zal +9 41% 10 grota
juz dawno go nima do zamkniecia
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
neonomc2
nemerka/azreal
Na azka to wg mnie tylko żal 35+ sr + 10/20 dt. Pet nemerka, w ostateczności knud bo daje kryta. Bij go z dzika/renifera plecami do niego (wchodzi więcej hitów bo jeden z ataków robi na ciebie a nie w przeciwna strone) i ustawiaj go na schodach - tylko nie przy tronie bo wpadnie ci drop i nie podniesiesz

Edit
No i oczywiście soki z brzoskwinii i inne na hp, w ostateczności wody 100pż i leczenie po każdym ataku. Kostium sie jeszcze przyda nawet ten 1k hp 30 wartosci. Jak nie dasz rady to odpalasz atak/obrona/zycie i pojdzie lepiej Post edytowany przez neonomc2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
neonomc2
Co nowego w aktualizacji?
Widze że ktoś tu nasłał zgraje naganiaczy na punkt numer 2. żeby pod żadnym pozorem nie został wprowadzony...

"Ej chłopaki, bo tam na forum jest za dużo głosów na 2. na tak, wiem że nie wchodzicie na forum jak nie potrzebujecie pohandlować ale idzcie napisać że nie"

"o kuhwa, graszyna, lajf to c**j że sie zarabia, już sie pogodziłem, ale one chca wprowadzić że każdy bedzie mogl dungaona robić, tylko ni ja bo słaba eq"
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
neonomc2
Problem z lagami/optymalizacją
Siema

Problem dotyczy sytuacji, w których jest dużo mobów na ekranie i wykonują jakieś akcje (biją, biegną itp) - jeżeli jest to 10-15 mobów jest ok, ale jeżeli pojawia się wieksza ilość to już jest problem. To że bije tylko część z mobów to ok, jakieś ograniczenie ilości mobów w które wchodzą hity, ale nie moge wtedy zejść z konia, pelki i soki z kwiatu brzoskwini używają się po 2-5s od nacisnięcia przycisku. Jest to okrutnie problematyczne przy expieniu w grocie - jeżeli opieram się na % oddanych do pż i odzyskaniu hp z bransy to tak samo, chwila jest ok, jak jest więcej mobów to padam praktycznie w momencie.

Ostatni przykład - bije metki na wyżynie. Potrafie paść przy kilku procentach HP tak instant (do pewnego momentu oddane % do p wystarczają, kilka mobów więcej i od razu gleba) po czym jak już leże hity dalej wchodzą w metka, on pada zaraz moby ja wstaje i tylko podnosze drop...

Nie mogę przez to normalnie expić w grocie. Na S1 podobnym bodziakiem z gorszym eq brałem maxi na dwa razy, teraz ledwo z buta moge expic na początku v2 (to tylko przykład, sytuacji odpowienich jest wiele)

Nie sądze że jest to coś po stronie serwera, raczej konfiguracji mojego komputera/klienta. Windows defender wyłączony, gra odpalona jako admin, procesor i5-2500K na 4,3GHz, 8GB ddr3 1600MHz, GTX 580, win 10.

Bardzo liczę na pomoc kogoś kto rozwiązał ten problem u siebie, tak samo na pomoc Mohito/kogoś z teamu bo wiem że to techniczne wariaty


Gram bodziakiem, 56 blok 76 grota 60 strzały biolog czerw konary perf nemera lizak buff M5
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
neonomc2
Siema

Tak jak w temacie. Postać przygotowana i wykorzystywana do zarabiania na bossach/dungeonach. Wszystko na screenach poniżej. szamanka skile m4/5/6

Miecz żalu:
Grafika wstawiona przez użytkownika

Eq do PVM i ogólne informacje:
Grafika wstawiona przez użytkownika

Eq na azraela:
Grafika wstawiona przez użytkownika

Eq na grote/wyżynke:
Grafika wstawiona przez użytkownika

Kontakt pod tel 502122022 (najlepiej sms), gg 10701699 lub pw na forum Post edytowany przez neonomc2
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
neonomc2
PERF nemerka jeszcze na 13 dni
Perf nemerka 2k hp 30% sr 15% na obrazenia
CW: 250kk
KT: sky is the limit


Zbieram siano na inny item nie koncze gry
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
neonomc2
Zal +8 34% 20 dt
Grafika wstawiona przez użytkownika
CW: 1kkk
KT: sky is the limit



Nie kończe gry, zbieram na inny item
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
Google
neonomc2
Zal +9 41% 10 grota
Grafika wstawiona przez użytkownika
CW: 1kkk
KT: sky is the limit



Nie kończe gry, zbieram na inny item
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0

Renoma

  • Grupa:Użytkownik
  • Tytuł:Początkujący
  • Tematy:7
  • Posty:18
  • Kraj:
  • Odwiedziny profilu:324

Użytkownicy przeglądający profil tego użytkownika (1 os, w tym: zalogowani - 0, anonimowi - 0, goście - 1)

Aktualnie brak zalogowanych użytkowników.